середу, 20 травня 2015 р.

Мрії учасників «Спікерського бюро»


Учасники проекту "Спікерсько бюро", молодь міста Києва висловили свої мрії щодо свого майбутнього в Україні. Саме ці мрії спонукали їх стати учасниками проекту, завдання якого інформувати суспільство про звичайне життя людей з інвалідністю. Це і руйнування стереотипів і формування позитивного іміджу людини з інвалідністю. Такої якою вона є. На жаль, в сучасній вітчизняній науковій літературі, пресі  зустрічається багато викривленої інформації про молодь з інвалідністю. Тому проект "Спікерське бюро" є тим майданчиком, де молодь сама може висловиться з приводу свого розуміння життя. Їм слово:

03.11.2013
·        Хотілося б, щоб працівники поліклінік, міліції та інших установ хоча б трохи володіли мовою жестів.
·        Мрію про місто доступне всім.
·        Ми хочемо бути почутими. Вірте в нас.
·        Я хочу щоб люди з інвалідністю могли працювати і знаходити роботу.
·        Маю мрію створити свою сім’ю, жити в Києві та створити свою благодійну організацію, яка досягне великого успіху. Моя мрія – жити в безбар’єрній державі, красивому місті та рівноправному суспільстві.
·        Я маю мрію мати щасливу родину.
·        Мрію про широкі можливості для розвитку і реалізації людей з різними обмеженнями і життєвими проблемами
·        Я маю мрію жити в місті та державі, де будь-яка людина матиме всі умови щоб реалізувати себе залежно від власного потенціалу й працелюбності, але незалежно від зовнішніх обставин.
·        Мрію про рівні можливості. Мрію про сім’ю. Мрію про дітей.
·        Я мрію жити в доступному, толерантному суспільстві. Державі з рівними можливостями для всіх членів суспільства.
·        Я мрію жити в цивілізованій, красивій, квітучій, багатій та безбар’єрній країні – справжні Європейській.
·        Я маю мрію, щоб моє місто було щасливим і щоб всі люди в ньому були щасливими.
·        Вступити до аспірантури та стати першим ректором в Україні, що має особливі потреби
·        Я маю мрію жити вільно, брати участь в АІК.
·        Я маю мрію: хочу жити в доступній Україні! Яка цвіте, розвивається і реалізує право кожного громадянина своєї країни!!!
·        Хочу жити в країні, яку ми створимо самі
·        Я мрію створити проект, який стане відомим в Україні і не тільки, який змінить життя всіх людей з інвалідністю. Якщо не всіх, то хоча б частини
·        Я хочу жити у вільній, доступній своїй країні – Україні!!!
·        Хочу щоб усе було добре
·        Я мрію бути успішною людиною
·        Я мрію, що ми зможемо зруйнувати стереотипи про людей з інвалідністю, для того щоб вони мали змогу не виживати в нашій країні, а жити.


Немає коментарів:

Дописати коментар